100301

Första dagen i första vårmånaden, det märks...inte! Fy jag har gillat denna vintern, trots kollosala mängder snö och kyla. Det har inte varit något slask. Men idag, massa slask, otäck snö som ytat upp innanför luvan. Blöta fötter, måste ärenden på staden. Fy. Dessutom sov jag lite dåligt inatt, men det går alltid att vända en dag. Efter ett pass pilates känner jag mig hel, jag vill gärna fortsätta med det. Lillasyster verkade inte så motiverad. Men jag har en inrestress, eller orolighet som jag får kontroll över. Dessutom är det massa bålövningar (eller säger man bol?) Statiska magövningar i en timma samtidigt som man fokuserar på andningen och de kroppsdelar man använder. Underbart, man ligger och blundar helatiden också! Avslappnande. Jag ser fram emot en löst planerad fjällvandrings semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0