101012

Jag klarade tentan!!!!!!!!!!!!!

Men när man tror att man har 500 sidor till på torsdag och sen inser att de är till imorgon är det inte lika roligt längre. Trött! De 130 sidorna jag tagit mig i genom förklarar vad ökad fysisk aktivitet ger dig (i olika åldrar) tillbaka i extra år. Vilket jobbigt sätt att se på livet. Träna så blir du äldre. Du minska risk för sjukdommar. Men viste ni att

1dajm strug kräver 55 / 100g choklad kräver 88 / 200g chips kräver 150

minuters raskpromenad (om du väger ca 75kg) Pratar man om ett barn på ca 30kg får de mer eller mindre dubbla promenaden. Vi sitter mer och äter mer. Dålig kombination.

Det är lusigt hur man fort kan ställas på sin kant. En positiv händelse sätter hela världen i snurr, neråt. Konstigt, jag tänker för mycket. Jag saknar många, men det är ok, bara man slipper bli påmind. Imorgon ska jag bara vara mig själv och läsa som bara den. Jag måste ta mig iväg på något fysiskt krävande, dagen bara försvan, liksom gårdagen. Jag blev precis överlycklig igen! (mano? hehe lite kanske!)  Lång helg! Såg inte den komma! fredag och måndag är skolfria, bara att sitta hemma och plugga med massa te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0