100915



-Hemma-plugg-dag-

Det stämde nästan iaf, jag åkte ut till mor. Kollade till katterna, plaserade mig på altanen med en kopp te. Solen sken som om det vore april. Tänk om det kunde vara så väl. Ni vet hur jag blir när mörkret och kylan infinner sig. Alla mina dejter idag var kanon trevliga. Mycket att ta igen, bäst att passa på när man har tid och ork.

Jag är sjukt sugen på att göra en het fisk soppa, lutar åt det till lunch imorgon. Men min när butik är lite begränsad till utbudet bara. Röd curry pasta står överst på listan. Kanske blir en tripp till en större affären. Bäst att lägga sig snart, hantverkarna kommer tidigt imorgon till grannen intill. Kompressorn står precis utanför min dörr, men jag kommer ju upp och får gjort lite läsande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0