110429

Jag är såååå pepp inför morgon dagen! Nu har jag äntligen hunnit med att provlägga håret och en make-up, jag känner mig rätt nöjd faktiskt! klänningen skall bara läggas upp och sambons skjorta är insydd! Ljudet är på plats i lokalen så nu är det bara dukning och lite fix kvar!
Det går åt en himla massa hårnålar, ska bli spännande att se hur det ser ut när jag plockar ur dem!
maken är på, jag var ju bara tvungen att prova med hårbandet! Nu är det bara lösögonfransarna som saknas, men det får jag ta när det är skarpt läge!

Jag håller på med en HPB-kurs (hälsoprofilsbedömning), den ligger utöver min vanliga utbildning men jag känner verkligen att jag kommer ha nytta utav den! Nu ska vi ut och testa på frivilliga försökskaniner! Jag har fått turen att få öva på gymmet där jag tränar, så det blir väl mor, hennes kompis och tre kompisar till mig som jag övar på (de har kort där, så det blir lite win-win för gymmet). HPB går ut på ett samtal, konditionstest på cykel, skelettmätning, fettfri vikt, vilket spann man bör ligga mellan vikt mässigt och lite tips och råd bl a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0