111205

Vill börja med ett litet glödje tjut! Nu är höstens andra stora arbete klart för granskning! Efter en lång, hjärn- gympande och förvirrande dag så har vi satt den sista punkten innan opponeringen! Så skönt! Nu är det bara att blicka framåt! Om två tisdagar har jag inga mera kvällskurser (favo passet kan återupptas!), jag har en merit till att lägga till listan. Nu kan jag fokusera på höstens sista kurs, julgranar och ledighet framöver! Kvällen har spenderats med plugg, snart är det den som dräper! Och aldeless nyss har jag kikat runt på kurser (aaaah kan inte någon bestämma åt mig?! Får nog boka en syo tid för jag är lost, vet inte vad jag vill fokusera på, allt verkar ju kul! Och allt är kanske inte så gynnande för ett framtida yrke?)
Nu ska jag väcka min finaste och ha lite soff mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0