111223

Dan före doppardan! Hur overkligt känns det inte? Jag har inte haft en sekund över till att tänka på jul, så om en timma knallar jag fram på stan (med alla andra idioter som inte är klara med klapparna). Tiden har iaf gått till att läsa, åka till skolan, filosofera kring orättvisorna i världen och sen i tisdags eftermiddag (så har jag aldrig varit så ambissiös) så har tiden gått åt till att skriva hemtenta. Uppe med tuppen för att börja och sedan hålla på hela dagen (tills super sent på kvällen)! Men det har lönat sig, två av tre frågor är klara. Hinner jag inte klart med den sista frågan idag så får jag lämna in den ett par dagar senare. Vilket innebär (oavsett om jag blir klar eller ej) att jag kan njuta i två hela veckor av solen och att läsa massa spännande böcker som ligger och väntar på mig!
Om ett par timmar ska jag till mormor och äta, min morbror med familj anlände igårkväll! Så kul det ska bli att träffa dem! Det var i september sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0