110104

Jag är lätt irriterad och det går ut över andra. Bara så ni vet, inte med mening. Jag kämpar med vad jag anser är det svåraste jag varit med om under mitt halvår på högskolan. Det är bara att kämpa vidare, ingen tar det ifrån mig och jag har en känsla av att det inte kommer bli lättare. Jag är iaf lite glad, vårens kurser är inriktade på politik och samhälle. Nästan alla finns på biblioteket! Hurra skriker plånboken! Inte direkt några lockande titlar för att jag skulle vilja köpa dem så det blir ju bra! Snart ska jag på staden med M och köpa 30års present till helgens festligheter. Sen är det hem och fixa till kaoset i mitt tenta plugg rum. Sjumiljarder papper och böcker överallt, träningskläder, gårdagenskläder, filtar och alla kuddar som borde ligga på en bäddad säng ligger på golvet! Den som säger att det är ordning när man har tenta är korkad, eller iaf inte som jag! Anledningen till att jag ska fixa till det är att vi får främmat av A´s mormor, morfar, moster och man. Ska man bjuda på julgodis rester eller köpa med sig något tro? Jag tror det blir det sist nämnda, trött på julgodis. Igår så var det nystart på ett favorit pass, nya övningar ger träningsverk. Men i revbenen, typ. Väldigt udda känsla, men härligt!

Dubbelblogg på samma dag! Inte dåligt för att vara jag! M och jag ahr gjort staden, snabba och effektiva. Jag tror att vi hittade riktigt bra presenter. Ska bli kul att åka iväg på lördag! Sen var det hem och slappa lite innan vi fick fikabesök. Det var väldigt trevligt! Jag blev väldigt intresserad av en person, A´s kusin som varit iväg och forskat om fetma. Riktigt spännande! Nyligen har jag beställt alla böcker för vårens kurser. 1744kr, rätt okay, de flesta fanns på biblioteket! snart lite crimial minds innan det blir sängen! Favorit program! Bereendevetenskap är riktigt intressant! Kul att man ska kunna kalla sig beteendevetart i hälsa om drygt två år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0