110118

Omnämner denna dag till den längsta på året. Trök. Menmen man kan ju alltid hoppas att man lärt sig något! Kursen heter samhälle demokrati och välfärd. Ganska långdraget på föreläsningen, ofokuserad. Det är intressant, men jag kan inte så mycket, nu ska vi ut och intervjua politiker eller någon form av handläggare. Ska göra ett telefonsamtal sen, intervjun får vänta till jag faktiskt vet vad jag ska fråga. Fattar noll ust nu, men det släpper väl!

Jag väntar ivrigt på att min bästa vän ska ringa, messa eller hellst av allt skicka en bild på hennes bebis. Jag håller tummarna för att alltå går bra, det kan ju ta lite tid det där. Hihi som jag har väntat, sen första veckan i maj! Nu är dagen här! eller om hon kommer imorgon, vi får se. Bara det går bra och att de mår bra så är jag nöjd!

Snart iväg på lite fika och sen box!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0