110119

11:37
Lektionsfri dag idag, härligt! Jag saknar dock båda böckerna som vi ska läsa denna veckan. Typiskt! Men en kommer nog imorgon på posten och den andra får jag låna av en jätte snäll klasskompis! Men jag har varit väldigt duktig, börjat läsa en annan bok och skriva lite anteckningar. Förbereder lite, eftersom jag är lite efter. Jag ska snart fram på stan för lite lunch med en kompis. CSN var väldigt välkommet idag! Sparasparaspara! Kolla thailands resa i eftermiddag! Hihi så kul! Hoppas att chefen ringer snart så jag får jobba lite, vore skönt att börja få ihop lite mera pengar!

Jag vaknade imorse av ett sms, ögonen fylldes av tårar. Jag är lite blödig, eller väldigt blödig. En frisk tjej på 4,7kg (!!!) har kommit in i våra liv. Min bästa vän har kämpat tappert och är väldigt trött. Men vad härligt att de mår bra! Jag kan bara inte för mitt liv förstå att det var en så stor bebis i hennes lilla mage. Men det är ju tydligt att fallet var så! Jag önskar dem all lycka och kan knappt berga mig tills jag får hälsa på och hålla, lukta och mysa! Massa prat med en vän som gjort det största i livet! <3

19:45
denna fantastiska dag fyller fantastiska Smulan år! Hennes dag har varit en av de positivaste ever! Jag har fått det där fantastiska mms:et jag ville, en söt liten tjej med gooooa kinder! Lunch med en vän på staden, hon chockade mig gång på gång! Jag fattade noll, lite trög tror jag! Men ack så glad jag blev å hennes vägnar! Vi har varit på en resebyrå, kollat thailand (!!!) vi bokar på fredag! Spännande! Längtar redan!

Kort sagt, en riktigt bra och glad dag! Det är härligt med sådana dagar då man känner att livet är possitivt, att vi faktiskt mår bra och är omgivna av lycka! Soffläge är ett bra avslut på en sådan här dag! Snart lite crime tv! Och kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: sara

du har också haft en riktig bra dag ser jag! :)



jag ska också avsluta dagen med soffläge faktiskt. morden i midsomer är ju på trean klockan nio! ses på fredag!! <3

2011-01-19 @ 20:35:26
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0