110324

Idag står det städning på högsta nivå på schemat! Fönstrena är putsade (vilken korkad människa sätter in sådana förnster?!!! fått hänga ut för att komma åt fyra fönster!!) Men nu är de fina! Skrämmande är att de var mer skitna inne än ute, det bodde förvisso ett par skitlurkar här innan men ändå. Det är nog fruktansvärt otätt, alla lister är gråa, har aldrig varit med om det förut. Orka städa lister varje vecka? Var duktig och gick ut med pant och glasflaskor med! Typiskt att pantmaskinen var ur funktion just idag, så nu är de hemma igen. Vi har samlat sen uppesittarkvällen den 23/12 det är mycket pant vill jag lova! Favorit musiken på hög volym nu blir det till att fortsätta, dammning och storstäd av kök och toa står på tur! Trökigt men det är så skönt när man är klar, vi får ju gäster imorgon så då är det extra skönt att ha det fräscht!
Jag ska ta vika och hålla mig lugn, det har jag kommit fram till att det blir bäst för alla. Speciellt mig!
Svar till karro, den som kommer först på vänstersidan var full och den som var lite längre ner på högersidan var super! Mitt nya ställe vill jag lova! Ganska ny tror jag, det låg ju en lite skum restaurant där innan (där man kunde köpa olagliga saker på bakgården vettu!)

Kommentarer
Postat av: karolina

Då har du hittat rätt, den är bäst, håller med! =)



kram

2011-03-24 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0