111114

Idag är det hemma-plugg-dag, det går sådär. Har lite ont i huvudet, men kaffet puttrar nu så snart borde huvudvärken vara borta! Här om dagen kollade jag lite bloggar och en familj som jag känner lite lätt hade gjort en så himla rolig maträtt. Lite skeptisk är jag väl, men hur kul borde inte deras barn tyckt det var att göra dessa?
Ser superskummt ut! Men lite ketchup på det så! ;P

OOOOooooooh vad gött! Vi klarade av grupparbetet! Vilken häääärlig känsla! Bara att fortsätta på det nya stora grupparbetet nu, känner mig väldigt peppad efter beskedet!! När man dessutom är mätt i magen efter lunch med pappi och kaffe hos farmor och farfar! Nu kör vi på lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0