111128

Tanken var att jag skulle upp med tuppen idag, klockan ringde tydligen och jag somnade om! Men jag vaknade lagom till skype-mötet som tur var! Sen for jag ut en super snabb sväng för att lämna tillbaka en bok, hämta min första julklapp (som är till min finaste!) och hämta ut mitt pass (snyggast i stan eller inte!). Det är så himla mysigt i stan, jag har laggt ut bilder förut på stickningskonsten som pryder våra gator. Jag blir så glad i hjärtat när jag ser dem, de lyser upp och ger våra statyer och liknande nytt liv! Jag älskar det och hoppas att de kommer att fortsätta med detta!
Nu blir det till att fortsätta plugga, laga lite mat och sen spronga på staden med mor!

Kommentarer
Postat av: sara

haha, eller hur! ska lägga upp fler tips till tomten tror jag! ;)



nästa gång måste jag vara med! synd att det krockade med julmarknaden. (var som en zombie i lördags kväll, buhu.)

2011-11-28 @ 14:31:59
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Haha, juligt och fint! ^^

2011-11-28 @ 16:02:06
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0