111017

God morgon på er! Sitter på bussen påväg till min grupp, som nu mera är tre ist för fyra personer efter ett fruktansvärt tråkigt avhopp. Men jag klandrar henne inte, aldrig i hela livet att jag hade utsatt mig själv för det här om jag inte kände mig 100 på att utbildning är rätt för mig. Vädret är sjukt grått och så där ur tråkigt som det bara kan vara på hösten, jag skulle inte tacka nej till att vara med en av mina bästa vänner nu. Hon sitter på ett plan och landar nog när som i ett soligt och varmt land, men det är väl 69 dagar kvar till min tur! För övrigt så har jag inte sovit många minuter i natt, känner mig som en zombie. Hoppas att vi slutar lite tidigare idag så jag kan sova lite innan jag ska iväg på tjej middag (hur kan det redan gått två månader sen sist!? Vart tar tiden vägen!?). Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: sara

ska vi hoppa på ett plan och crasha familjesemestern? är i desperat behov av att lämna landet. jäkla kurser, haha. skämt åsido, hoppas det går bra med dina. du är duktig, du! :D

2011-10-18 @ 20:55:22
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0