111019

God morgon! Just nu sitter jag i skolan och inväntar min grupp samt lärare för lite diskussion och avstämning inför.grupparbete/praktik. Inget ovanligt men jag är riktigt trött nu, den obligatoriska kaffe koppen är in handlad så vi ska nog reda ut denna dag med! Igår var en riktigt tuff dag, först en hel dag etik (filosofi) att tänka på när vi skriver vårt arbete och att tänka på innan praktiken. Sen bar det av till extra kursen, muskler, hjärta, blod och lungor diskuterades. Där vi sen även fick förbereda en övning till ett cirkel pass vi ska ha nästa vecka. I måndags var jag iväg på tjejmiddag! Så härligt att bli bjuden på tre rätters med vin en måndag! Jag blev hämtad långt innan alla andra kom för en Catch-up, vilket var bra. För när övriga deltagare kom så får man nästan slåss för att få yttra sig. Alla ses så sällan och det är mycket som vill fram på kort tid, men jag ser fram emot att bada tunna nästa gång! Hoppas att det kommit snö då! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0