111025

God morgon! Idag fick jag mig lite sovmorgon! Bortsett från gårdagens påminnelse som fick för sig att ringa idag med,.men jag kunde somna om iaf! Det är riktigt idyllisk höst väder idag, sådär lagom friskt, man klarar sig utan vantar. Solen skiner och då är ju träden så fina! En bästa vän som älskar hösten fyller år idag, man kan ju inte mer än små le när hon får ett så här härligt väder! Gårdagen bestod av en massa irritation, redovisningar av ett halv onödigt arbete enligt mig. Jag vill inte göra person angrepp, men en känsla av att den ena läraren är såpass mer dominant över den andre att man bara får (negativ) feedback. Riktigt tråkigt, dessutom hände det en super obehaglig grej när en grupp redovisade. Ingen reaktion från lärarna, vet inte hur deras policy ser ut men, ja det var fel enligt mig. Det är jobbigt när man blir så irriterad när man vet och har sett andra sidor hos individerna förut, frustrerad. Men men nu är jag påväg till skolan för att möta upp min grupp, väskan väger mist ett ton! Shit, fattar inte riktigt. Böcker och anteckningar till grupparbete, instruktörs utbildnings pärmen, träningskläder, skor och dusch grejer, puuh! Vi kommer iaf göra ett bra jobb idag! Imorgon ska vi plugga hemifrån, vilket innebär att jag kan följa med och få lunch hos farmor! Inte för att skryta men farmors köttbullar, brunsås och potatis kommer från ett rakt nedgående rör från himlen! Har inte ätit det sen julafton!! (jag har lite kräsna kusiner så de kan äta det ist för hennes underbara julbord! Ha en super dag nu, speciellt födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0