111026

Hemma-plugg-grupp-arbetesdag, gilla eller ogilla? Jag gillar definitivt att vara hemma, kunna pyssla lite mellan varven. Men det är så mycket lättare att sitta brevid gruppen och prata när man känner att man är lite lost. Men imorgon ska jag till skolan för att träffa dem! Nu är det slutspurten, jag och M känner att det är långt kvar tills att vi är klara medans A är otroligt optemistisk (vilket känns skit bra!). Idag har jag inte bara fått skrivet ett par radet i grupparbetet, tvätten är i full gång. Till lunch tog vi en promenad till farmor och farfar för att bjudas på köttbullar! Åååh, nu längtar man inte dåligt efter julafton och farmors mat eller!? Nu på kvällskvisten har jag iaf provat på att göra linssoppa! Billigt, nyttigt, lätt och gott desutom! Linssoppa är väldigt väldigt varm när den är klar, lätt skollad i munnen nu.
(jag vet kass skärpa..)
Receptet hittar ni på anna skippers hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0