110919

Åter igen har de rört till det för oss, luddiludd i skolan men det ska nog lösa sig. Helt ärligt så har jag ingen ork till att stressa upp mig eller försöka förstå. Jag kör på och så får vi se vart det leder. Om en vacka ska vi börja skriva grupparbetet och jag tror att det kommer bli kanon! Efter skolan så fick jag någon form av energi kick (kanske av att komma hem till det uppenbara och trygga?) jag stekte upp fläskytterfilé, gula smaskiga kantareller och tog fram potatismos resterna. En fin uppläggning av spritsat duchess(mos)potatis, kött och kantarellsås. Vips in i ugnen och fredags lyx maten var klar! (missade i hungern att ta kort..) Sen bar det av för lite catch-up över en kopp kaffe, massa flirtande och ur söta smile fick man! Tro det eller ej, men gullungen tog min hand! Hihi framsteg hos den skeptiska bebisen, hihi! Mitt <3 var sugen på något gott (och nyttigt) inte min grej när man är trött efter skolan, då vill man ha gott och onyttigt! Men det blev fruktsallad! Vilken lyxig mååndag vi haft! Ska nog införa lyx varje måndag så man har något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0