110924

Uppe med tuppen för att plugga idag med, söta mormor och morfar kom förbi i förmiddags med lite utskrifter till mig! Över en kopp kaffe gav de mig energi, vi samtalade om det mesta och de är bara för söta! På något sätt lyckas de alltid vända mitt humör till topp och de får mig alltid att tro på mig själv! Nu har jag skummat igenom de papprena och kladdat ihop lite etiska aspekter i min hemtenta!
Jag kan inte mer än instämma om att det här måste vara världens sötaste hund! Han ser ju ut som en nalle! Boo hittar ni på FB, ur söt! Julkalpp? ja tack! ;)

Nu lägger jag ner pluggandet för idag, har inte alls kommit så långt som jag trodde. Men. Jag orkar inte mer idag, nya tag imorgon! Pepp-pepp! Dags att ta en liten lur innan man får göra sig fin inför inflyttningsfesten ikväll!

Kommentarer
Postat av: sara

gulle!

2011-09-24 @ 19:18:11
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0