110929

- Det är en present, säger min morfar till expediten. Är det en tjej eller kille? svarar hon. Min första insikt var att snäsa något om Vad spelar det för roll!?, men snällt och enligt normen säger jag En tjej. Inombords suckade jag djupt, mormor och morfar sneglade på mig och log. De har ju varit med när jag hetsade upp mig över leksaks reklamer för barnen. Då även min tiigare idol nästan hånlog åt mig, hur kan min förebild göra så. Vad har hänt, vart har han tagit vägen? jaja det är en annan diskussion.
Jag har bestämt mig för att vara ledig imorgon, vill det sig illa får jag väl plugga hela sön-måndag natt. Men jag inbillar mig och hoppas på att jag kommer kunna skicka in hemtentan nöjd på söndag innan mammas kalas! (det var till henne presenten var!) I skolan idag fick vi med oss lite matnyttiga anteckningar till tentan, dessutom fick vi sluta 1115, vilket innebar att jag fick skynda mig till bussen! Men allt för att få komma hem så tidigt som möjligt! Lite plugg, lite vila, en tur med mormor och morfar, sedan lite träning och nu väntar jag på min finaste så vi kan äta lite god mat!
Varför har bara iphone fått en app! Andoid då?

Kommentarer
Postat av: Malin Strömberg

Hejahejaheja Monica! Nu kör vi sista racet snart och skickar in skiten! Förhoppningsvis får vi inte tillbaka den.. :P haha. Kram och ha en go helg! :)

2011-09-30 @ 16:51:01
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0