120202

Idag fyller min lillasyster 18 år! Känns faktiskt väldigt konstigt att hon blivit så stor, eller det har jag väl märkt men just i detta nu halk kör hon, om 27 (?) dagar kanske hon har körkort, hon har bokat tatuerings tid. Herre gud! Hur som helst så kommade jag i mina fotoalbum för att se hur liten och söt hon en gång var (fortfatande väldigt söt!). Fastnade för några andra bilder med, jag har tagit kort på korten så ni får ursäkta kvalitén!
Jag och lillasyster under hennes första sommar, liten blekfis!
Hon visar stolt upp sina presenter...
Jag och min älskade pappi! (kolla pappershögen i handen :P )
Finaste mormor på mitt ettårs kalas! (vart har de där brun generna tagit vägen?)
Nu ska jag ta tag i lite plugg, sen ska jag måla vidare på vår byrå (kanske glömt säga att jag "renoverar" den, började igår och hoppas på färdigt resultat på lördag!) och laga mat! Sen blir det förstås kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0