120209

Det sker framgång i mitt kaos, två av fyra valbara kurser har jag bestämt mig för. En av tre sidor tills på tisdag är färdig, två sidor tenta-lathund är konstruerad. Men det är fortfarande mycket kvar att göra men det är ju nio dagar kvar tills jag får slappa lite, men bara lite, men då ska jag och min finaste lyxa på hotell och äta libanesisk mat! Förmiddagen i skolan var konkret och lagom lång, lunch och lite upp strukturering i gruppen för hemtentan. Sen hem och sova lite (helt dör, ärligt alltså, skärpning!). Pluggeli-plugg, lite mat med hjärtat, plugg och sen iväg till gymmet! Kvällen har spenderats hos svärmor och med två svågrar, riktigt trevligt. Skönt att vara lite social ibland, vi fick rostad formfranska! Så gott (en av anledningarna till att jag inte har det hemma, bara luft typ). Nu blir det sängen för imorgon då jäklar ska jag få ordning på pluggandet! (ge mig styrka, ork och motivation, tack)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0