120212

Dagens upptäckt är att jag är en otroligt rastlös själ i fel livssituation, jag är dessutom handlingsförlamad. Får knappt gjort någonting, varken skola, hem, intressen, vad vill jag då? Det blir förhoppningsvis ordning och reda när solen och värmen kommer tillbaka! Jag lovade just (i plugg- stressens förlamning) att jag ska jobba imorgon! Hur dum får man vara? Men efter denna månadens extrema utgifter kan jag behöva lite inkomst. Har tyvärr fått snika lite från sparpengarna som skall gå till hyran i juni och juli. Att allt ska kosta pengar! Det är rätt långt tills nästa studiebidrag vill jag lova. Men åter till pluggandet, jag får se jobbandet imorgon som en kick off på dagen. Ska inte jobba längre än till max fjorton noll noll, så jag har ju piggat på mig och kan (för hoppnings vis) plugga på som bara den sen! Så nu ska jag sluta skriva här och skriva om förändring som tillstånd, gå vidare och skriva om praktikplatsen så jag imorgon kan fokusera på salstentan! Huuuh det låter och är otäckt, att tappa all info om vad man läst på två sekunder är konstigt. Jag brukar få total black out när jag får tentan framför mig, har i och för sig lyckats att lösa hjärnsläppet tillslut ändå!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0