091201

Vilken dag jag har haft, chock på chock! Tur att man ska lägga sig snart så man får vila upp sig lite! Huvudet har gått på hög varv, (haha) men nu har jag kommit på en lösning. Jag bitchade till mig lite, känns ganska bra nu, eller det kommer i vågor jätte bra och lite sämre. Vilket borde räknas som bra. Men jag konstruerade något bra, och väntar spänt på resultat. Jag väntar dessutom på min nya laddare, imorgon hoppas jag! Annars måste jag ladda den hos syster imorgon igen, inte dåligt data beroende man är! Imorgon eftermiddag sitter jag förmodligen i en bil med sjutioelva fjärilar i magen. Men nu ska jag inte tänka på det, först sova, träna och fixa klart klänningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0