091203

Ny dag och nya tag! Igår svävade jag på självkännslomoln, att få höra att man är en stark kvinna känns ju alltid bra. Lite överaskande händelser igår, men det känns bra! Riktigt bra faktiskt! Jag är glad, gammalt groll ligger nerpackat i källaren. Nya tag, nya förväntingar, nya händelser och nya erfarenheter väntar. Men jag simmar lugnt som jag sagt att jag ska göra. Melissa Horn klingar i bakgrunden och inga hjärnspöken. Ikväll väntas mys med tjejerna! Otroligt efterlängtat! Puckokatterna har fått massa nya leksaker, vissa mer roliga än andra. Allt för att de ska låta bli att sabba mina saker. Nu har jag en laddare till datorn igen, wiiihoo! Jag är rikitgt beroende, kontakter, spotify, snoknde, banken osv. Men nu är jag back in the game!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0