091205

ojojoj vad idol väckte minnen, jag hade inte snokat något innan jag kollade och där! Mitt i programmet kommer ju tonårskärleken upp. Hihi jag har inte tänkt eller lyssnat på westlife på många år. Men sen kommer de upp, nostalgi! Mark var ju as snygg somn vanligt, grr! Han såg dock lite deppig ut, inte som jag kom ihåg. Men shiit vad minnen, det fanns en elak kille i skolan som var riktigt lik han. Givetvis var jag dö kär, ni minns säkert. Tretton är och massa drömmar om hur fantastisk du och han skulle ha det tillsammans. Vad han skulle säga och göra. Givetvis riktigt romantiskt. Sånt som man inte kan förvänta sig av fjortonårig skate kille som var såld på jackass. Ja jag säger då det, minnen. Men något kul var att Mark är lång, skapligt vältränad, markanta mörka ögonbryn och mörkhårig. Jag drar vissa likheter, de ledsna ögonen saknas dock!

Ikväll är det girls night out! Ska bli kul, har ju inte varit ute sen ladies night. Det var ett tag sen, med tanke på hur hårt vi gick ut då så är det förstårligt! Men kameran är laddad, taggataggatagga! Nu ska jag äta lite, lägga mig i ett varmt bad med massa värmeljus och lyssna på Westlife. Sen blir det viiin med tjejerna!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen ide att tagga de går hu att "tagga av" :)

2009-12-05 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0