091206

Oj shiiit asså! vilken kväll, kanon bra tjejer! Lätt att vi gör det igen! Men SHIIIIT asså! Jag har gråtit floder av lycka, åååh vad bra det känns! Jag mår helt ärligt jätte bra! Det väntas ett samtal eller sms som jag vill ha. En familj, eller snart ska bli familj. Underbara ord från hjärtat, jag ler. Samtidigt som jag gråter, underbart. Tack så mycket! Inte för att ni läser här men ändå! Massa underbara kramar har jag fått! Jag är evigt tacksam! Jag hade dock undaskat ett annat slut på dagen men man kan inte få allt. Jag fick ju så mycket annar som ajg inte ens kunde ana! Kort sagt kanon kväll! En liten idiot men det får man nästan vänta sig, nu ska jag nana tjej middag imorgon! Kanon kul, och gott får man hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0