091207

" det är lättare att falla med ena foten utanför "



Snart vet man om man kommer in på högskolan, spännande! Jobbigt nog så har jag förväntat mig det så vi får väl hålla tummarna. Men som vanligt så vet man ju att allt löser sig, det är bara kontrollbehovet som mår dåligt! Men jag jobbar på det, inte helt lätt men alla mål ska ju inte vara lätta! Ett nytt mål är att stå emot alla godsaker, jag fattar inte varför jag köper. Jag vet ju att jag inte kan låta bli, köper jag inte så orkar jag ju inte gå ut i snuskvädret och då blir det ju inget. Vilket vore hur bra som hellst så det är väl bara att kämpa på! Imorgon ska jag grejsa massa, först ska jag träna. Nya schemat, dag ett och två är avklarade. Shiit säger jag bara, imorgon ska jag inte handla. Mina axlar är slut, men jäklar vad gött det är! Imorgon blir det bl a bröst, en av de övningar är på en pilatesboll. Jätte svårt och tugnt, skojj skojj! Nu ska jag sussa till Westlife´s nya cd, gammal kärlek och nya låtar. Inte helt fel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0