091208

Vad härligt att en kanon dag kan krascha så fort. Jag lyckades somna vid tre, rent logiskt sov jag till elva. Tränade lite, eller rätt hårt. Var på campus, anmälde mig till matte b (suck!!) Jag har sagt upp mig på org. och ledarskaps kursen. Det funkade inte, jag behöver verkliga människor om jag ska lära mig något. Men tio poäng till mig som kan erkänna det, eller något i den stilen. Hur som hellst jag har gjort en hel del bra att göra saker, jag ska snart hämta världens goaste tjej. Lite fadder och fadderbarns kvalité tid. Mammsen får vila och pappa ska träna. Tur för mig! Jag var jätte glad, sen bara för sakens skull kollade jag än en gång om antagningarna var klara. Jippi reservplatts 150, hur glad blir man när man inser att man kommer att växa fast i soffan även under våren. Jävla skit asså!! Jag ville ju jobba, nu ville jag ju plugga. Jag vill inte fortsätta känna mig som en jävla loser som bara sitter av tiden. Ne nu får det bli en nu make-up, en stål dräckt och knalla bort till sötungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0