091213

Lusia idag då, mormor fyller år! Jag råkar veta att det blir min favorit rätt till middag, indonesisk köttgryta. Om jag lyckas göra ett ryck här hemma så tänkte jag gå dit tidigare och fixa klart min klänning. Jag vill inte stanna för länge, tänkte faktiskt åka till kyrkan. Det ska vara jätte fint i "pappas" kyrka, alla åldrar på kören. Men vi får se, är ju inte så mycket för kyrkan. Men man kan behöva få lite julkänsla! Liseberg i går gjorde inte så mycket för julkänslan. Men det var riktigt fint, jätte mysigt. Inga skridskor dock, det var knöck fullt på isen. Jag fick jätte stryk på air hockey, trodde att jag hade en chans men icke! Men om man ska sammanfatta de ca 10h som vi var på vägen, massa små stopp och liseberg så skrattade jag förmodligen 95% av tiden. Jag var helt slut när jag kom hem, en smygande huvudvärk och kurrande mage. Men nu ett par timmar senare så har jag ett minne för livet. Nu blir det frukost, spotify och dusch.


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som om du har haft en super dag. Åh skulle också vilja gå till kyrkan o lyssna till lite julsånger :D Hoppas du får en underbar söndag. kramar

2009-12-13 @ 13:07:51
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0