091104

Japp då börjar det ta på min meningslösa dag. Jag tog mig till gymmet, fram till apoteket och blev typ ruinerad! Det blev bara p-piller, 800 spän!!! Fy fan! sist jag löste ut för ett år kostade det 100 kr. Jobbigt värre, men men det är det värt ändå :P Som ni ser har jag haft fullt upp idag. Mega kul..not! Det känns otroligt givande att inte bidra samhället med något. Bara sitta hemma och inte göra något. Jag kan inte förstå de som vill vara arbetslösa. - ööh det är juh grymt skönt, bara slappa å göra det man vill typ. Fel på er! Jag vill ju jobba, jag vill ha fullt upp! Jag gör ju inget nu, men när man jobbar 40h/v hinner man med massa! Väldigt konstigt, men men sånt är det. Måste se till att tjejerna skaffar tyg till klänningarna så jag har något att göra! Nu ska jag till linda för att scanna in lite gamla bilder. Sjukt kul! Mammas gamla är påväg till tippen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0