091109-2

Nu känns allt lite lättare. Vad mycket det gör med lite sysselsättning! Har hjälpt syster att röjja i hennes TVÅ föråd, shiit vad skit hon hade! Säkert tjugo mattor, massa skit, kaffekokare och damsugare. Men vi har varit så duktiga, Skänkt bort massa porslin, bidragit till värmen i stan och sorterat ute på tippen. Kul att köra lite bil också! Backa med släp är överkurs, nog om det. Min minst sagt formsvacka som eskalerade underhelgen har under dagens fysiska aktivitet gått från oskärpa till klar het. Kan bero på ett samtal från en bästa vän också, även om du inte sa något. Små vinkar från en syster och känslan av att bara behövd. En helt ny värld har även öppnatsig framför mig med mina nya glasögon. Inte nog med att jag har två snygga par så ser jag  kanon bra. Lite yrt i början men känns riktigt bra nu! Imorgon kommer farmor och farfar på besök, de har ju inte sett lägenheten mer än när vi hade rivit de gamla tapererna. Om man har lite tur kanske man får några blommor, jag har ju bara två i köket. Resten var det otroligt dålig kvalité på, hmrf. Mormor nände något om att jag skulle ha en orkidé i fönstret så där kanske man kan få en också! Imorgon måste jag även ringa några samtal, måttligt kul när man inser att jag betalat 4500 helt i onödan till något som jag inte har nytta för. Förmodligen så får jag skylla mig själv men jag ska försöka att få tillbaka dem, samt att det inte sker igen. Det är det absolut inte värt! Sist men inte minst börjar jag med mitt nya träningsschema. Vi gick igenom det idag så jag gör rätt, imorgon blir det på blodigt allvar! Ikväll ska jag åter igen skämma ut mig på dansskolan. Har inte varit där sen, hmm ja det minns jag nog inte ens. sju år kanske, åldersångets! Men jag har gett mig den på att jag kan lära mig allt och att jag ialla fall måste prova allt. Så ikväll blir det höftrullningar i salsa takter, tror jag, Zumba kallas det. Det ska vara bra för fettförbränningen och det är ju aldrig fel! Nu ska jag lägga mig i soffan, ladda batterina tills ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0