091110

En god vän är på P!NK idag, jag är inte avis. LOVAR! Bara för själva känslan spelas hon högt nu, lovely. Idag har jag och Louise vart ute och åkt bli, helt i onödan. Vi hade två och en halv timma på oss, minst sagt tajt. Men tack vara att de har byggt " E20 " eller motorväg som vi vanliga människor skulle uttryckt oss. Hihi underbart att sådana saker gå i släckten. Man får så många minnen, hål, fiskpinnar, fuktiga läppar. Ja ni vet väl vem man pratar om, du är fantastisk! Hur som hellst, vi hittade inga tyger. Den butik jag hade hoppet i hade lunch stängt, med våran fantastiska tidsplan han vi inte vänta. Även den lilla butiken i stan hade stängt just idag, jag tror att det inte är meningen att hon ska få en balklänning! Men jag har haft otroligt kul så helt i onödan var det inte. Kroppen värker överallt idag. Nytt träningsprogram, stor röj i systers föråd och zumba har satt sina spår. Imorgon blir det till att köra hårt med kroppen! Snart kommer farmor och farfar på fika, mys!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Kan inte vi ta en heldag i Skövde i dec?? Vore mysigt... :D Kramar

2009-11-10 @ 17:43:44
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0