091114

Nu har vi precis rullat in på lördagen. Härligt, jag ser fram emot en dag i göteborg. Att se färger former mäniskor göra det de älskar. Föreningen mellan mäniska och kultur, starka sånger och ett magiskt skådespel. Mmmm jag njuter redan, det kommer att bli så bra! Nu är jag riktigt trött för en gångs skull, idag har jag gått loss med skurtrasan. Högt och lågt. Jätte duktigt har jag varit. Min myskväll med en gammal bästa vän blev inställd. Lite kemiska komplikationer men köpe färg och blekning. Vill jag veta hur hon ser ut tro? Jo lite kanske, men det känns väldigt udda att hennes mor som är utbildad frisör. Dock för många årsen och ingen erfarenhet de senaste tio åren, men ändå. Hur fel kan man göra? Hur som hellst blev jag mega dissad, slappade framför idol. Tog en risk och åkte bort till en halv kraslig kompis, jag är inte rädd för att bli sjuk så shit the same. Det vore väl syn i och med imorgon men det finns inget som ett par ipren inte klarar av för ett par timmar! Lite mys med te och gamla vänner imorgon. En nattlig skräckis och sen är helgen slut, då återvänder alla till sina rutiner och jag sover bort dagarna! Ne lite ärenden har jag allt, sen får jag hoppas att tjej nummer ett har bestämt tyg så är det bara att köra stenhårt! Nu ska jag försöka nana! Melissa horn i bakgrunden och nytvättade lakarn borde väl göra sitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0