091119

Idag har jag haft två fantastiska tjejer och en bebis här. Det är underbart med vänner, planerade lite jul mys. Små snack och en ny inköpt te dagen till ära! Riktigt gott, mareld, köpt på en affär som jag försummat. Dessutom är jag av med ett julklapps bekymmer, underbart!

Jag har drömt en massa mardrömmar det senaste, nu pratar jag inte om att bli jagad i mörkret eller något klassiskt som det. Riktigt logiska, verklighetstrogna och riktigt jobbiga. Det beror nog på att jag känner mig ansvarig. Som du sa förut, det är inte ditt fel. Det hade nog blivit så ändå, förr eller senare. Men Jag mår riktigt skit över det. Tur att det regnade förut, tårarna försvann liksom. Jag drömmer om att människor från mitt förra liv låser in sig på toaletten med mig, skäller ut mig och vill ha en förklaring varför jag förstört deras tillvaro. Jag vet inte vad jag ska säga, jag förklarar och förklarar men det funkar inte. Mardröm som sagt. Jag ångrar mig inte, men jag ville inte att det skulle bli så här. Jag hoppas att det är en fas som går över, att man utvecklas och går framåt. Det är lite svårt att se frammåt när baksidan kommer och biter en i ändan hela tiden. Fredag imorgon, vad händer tro? Liten tur på stan med en vän och en liten söt tjej. Köpa lite hårfärg kanske, åka till pappa och den otroligt snälla styvmodern? Kan ju ta bilen hem sen! De ska ju ändå på hemlig resa! Nu ska jag göra mig iordning för sängen, det blir nog soffan lite till i och försig men då är man ju klar i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0