091126

Twillight hysterin håller i sig, jag och alla fjortisar! Men jag är så såld! Det är ju en hålla andan kännsla genom hela filmerna, underbart! Tänk om man kunde ha en egen Edward?! Den passionen, ååh jag är såld som sagt! Nästa film borde komma snart, orka vänta? Något annat som lockade var att jag såg att luftslottet som sprängdes har premiär i morgon! Skojsigt! Nu ska jag hoppa i sängen måste upp tidigt imorgon, träna och sen lunch på stan, shoppa de sista julklapparna och sen vill jag baka julgodis och sätta upp stjärnorna. Det blir lite fredags mys på kvällen, vännerna ska nog mysa men jag får nog hoppa det. Vara lite ego ;p Får ju passa på när det passar! Men jag tror att morgondagen har lite för få timmar, men jag har ju lördagen på mig också! Ne nu ska jag lägga mig och sova riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0