091015

Jag vill inte att dagen ska ta slut. Måste man lägga sig? då tar det ju lång tid tills det är dax för sista arbetsdagen. Hur känns det idag frågar folk, ok svarar jag. Vad fasen ska man säga? - Livet suger, allt är orättvist och folk är idioter? Ne det funkar inte så, man biter ihop. Ler och säger det ordnar sig. Vilket det gör, men fasen vad jag inte vill att det ska bli imorgon. Jag har ju redan lipat som fasen, hur blir det imorgon då? Men jag har en dejt på JC, ärenden på systemet och spännande planer för kvällen, film mys! Så det blir till att bita ihop och shoppa något fint, vilket man alltid mår jätte bra av!



Jag hatar höst/vinter. Kallt. Regn. Blåst. Snö. Grått. Mörkt. Jag lever på gamla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0