091019

Dagen började med en solskenspromenad oförskämt tidigt. Hade jag fått välja hade jag lätt legat kvar i den varma sängen men jag och planera är så där! När jag ändå var ute passade jag på att pulsa i lövhögarna, njuta av den friska morgon luften och den fantastiska solen! Imorgon ska jag sova länge, ligga och dra mig, äta frukost och bara vara! Mitt nya mål är att bli livsnjutare! Jag ska träna ikväll, riktigt laddad! Kan det bero på att man känner sig lite sämre när man pratar med någon som är iväg onödigt mycket!? hade jag haft en laddad mp3 och lite mer tid i morse hade jag gärna gått ännu längre, ner vid vattnet, bort mot hamnen. Det är så fridfullt! Idag mår jag bättre, jag känner mig uppskaddad. Jag känner mig duktig, jag ska inte orka bry mig om idioter mer! Jag hoppas att min magkänsla stämmer annars blir jag lite mer ledsen. Och jag kan lova mig massa saker men om jag stöter på någon ute efter att par glas blir jag nog av med agressionerna. Men det återstår att se! Jag är i grunden lycklig och det blir bara bättre! Nu ska jag göra ett ryck hemma, se om jag har något att träna i och lyssna in melissa horns nya album! miss li har föresten ett nytt ute, bara en låt än sålänge på spotify.

Nu kommer ett bild maraton!











Det finns inte så mycket mer att säga än vad som stod igår! helt underbart kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0