090905

Oj vad man har vuxit som människa! Det är nästan pinsamt när man ser hur människor bara står och stampar. Jag hoppade på after work i sista minuten, super äcklig mat. Goda drinkar, trevligt sällskap. Förflyttning till en lägenhet som var trevlig så länge vi var tre. Bra och djupa diskussioner blandat med egna erfarenheter. Tankeställare! Men sen så ut ökades sällskapet till något som nästan kan klassas som pinsamt. Vuxna människor, pinsamt! Små fjortisar kanske men inte vuxna! Men jag känner mig ovanligt agresiv efter alla extra hormoner så man stod ju på sig som tur var. Trampa inte på mig, det är slut med det! ;) Jag har tänkt att kika efter gardiner imorgnn men skiter nog i det, är helt slut efter veckans jobb. Man har laggt av sig lite! Så imorgon blir det nog sov morgon, slappande och kanske en fika? Jag hoppas att en vän har tid för mig, jag är lite av behov just nu, men det ser nog mörkt ut på den fronten. Ett djupare blogg inlägg blir det imorgon om jag orkar! Det är inte så bra med spontana bloggförsök från min sida..Men sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0