090914

Nu är jag trött!! Men så fruktansvärt glad, jag har verkligen gjort massor idag! Gardinerna är klara, bara att lägga upp dem. Jag har dessutom skrivit en förhandlingsframställan och ett protokoll (läxa) Så nu ska jag bara få lite tips från en kollega innan jag printar den och skickar in den! Bra jobbat! Förövrigt så ska jag ringa guldvingen imorgon, har något djävulskt ont i halsen. Det har inte direkt blivit bättre, Jag ser mer än tydligt stora röda prickar ibak på tungan. Känns inte som om det är bra. Men nu är det sängen, lite vila kan fixa allt, jobb tidigt imorgon! 0630 börjas det, strömmavbrott kl 0700 så det är lite att fixa med innan. Dessutom kan jag gå redan 1500, jag vill ju hämta nycklarna så fort som möjligt! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0