090920

Jag bloggar hellre än bra! Det finns mycket som man vill skriva av sig, mycket tankar, funderingar och händelser. Men det är en öppen blogg med ett par olika läsare, vissa som man kan vara mer öppen med än andra och vissa tankar är nog bäst att hålla för sig själv! Tanken var att ta en tidig kväll, men när jag kom hem stod det en öppen flaska nyblivet favorit vin på bordet och trevligt sällskap. Det går knappast att säga nej. Men ett par glas sätter gärna snurr på huvudet, ett par sms och en promenad senare sitter jag här i behov av dusch efter dagens alla bravader. Nya fakta och nya insikter om att man inte alltid behöver vara så seriös. Jag utvecklas, jag lär av misstag och jag ska bara se efter mig och mina intressen. Lära mig att känna igen mina känslor. Sätta ettikett på dem, förstå dem. Jag känner mig lite mano just nu, jag pendlar mellan förbannat ledsen / villsen och otroligt glad / inspererad. Men just nu så...hmm ja nu var det nog en tredje topp.

Imorgon bär flyttlassen av, på måndag sover jag i min egna nya lägenhet. Med mina två älsklingar, mitt liv mina grejor. Det ska bli fantastiskt skönt! Men nu när jag är ändå är ärlig så snälla kära vänner håll lite koll på mig när jag innom kort kommer att gå hemma och deppa. Vilket är ett naturligt faktum, men jag känner att det kan bli så sjukt jobbigt när jag väl är där.

Jag känner att förkylningen börjar släppa nu, jippi! Ingen feber idag, så ipren paketet har legat orört. Men nu vet jag att även om jag brukar lyssna på kroppen så går det att utföra ett 80% jobb med vrålförkylning om man bara har tillräckligt med verktabletter hemma! hehe, väldigt obra men så kan det vara ibland! Jag hoppas att jag inte åker på en ny omgång då jag faktiskt umgåtts med flera stycken ny förkylda. Ne nu blir det dusch och snart är det dax för mig att stiga upp, jag börjar lite lätt själv imorgon bitti. Mysigt att pyssla lite för sig själv innan man får agera team-leader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0