090924

Dagen har bestått av många djupa diskussioner, riktigt intressant faktiskt! Jobbigt men man måste se frammåt, allt positivt som händer från nu kommer att bero på att jag blev tvingad att byta väg. Vem vet man kanske träffar mannen i sitt liv på högskolan till våren? Det är ödet som styr, jag är övertygad. Allt som bara går emot mig nu kommer att göra mig starkare. Smartare, lyckligare och mer erfaren. Det finns väl saker som man måste genomgå, inte negativa saker utan typ plugga på högskola. Pendla till en storstad, träffa liktänkande människor som man förmodligen kommer irritera sig på.

Imorgon ska jag iväg på en efgerlängtad fika, en gamal klasskompis som jag inte träffat på drygt tre år! Jätte kul! Jag har precis fått jätte fina inflyttningspresenter!






Och en liten söting som hälsade på igår :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina presenter. Hoppas du får en bra dag. Ses imorgon.. kramar

2009-09-25 @ 08:48:39
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0