100824

Idag har vi varit och kikat vart min buss kommer att stanna på måndag, vart skolan ligger och givetvis åkte vi in på lite shopping! Tre par skor blev det, jag älskar att det är 100% på det billigasta paret. Och jag blev medlem, då fick jag yttligare 10% på det som var kvar! GÖTT! Jag var riktigt duktig, två par men massa varmt fluff och ett par som bara var fina!

En tur i mataffären för att handla lite inför morgondagens middag. Ska bli himla mys, måste röjja lite först! Men inte nu, däckar snart! Skit trött, det kliar på mina ben! Bedövande allergi smörja är inhandlad. Mina enormt röda myggbett som ger mig blåmärken (as konstigt men vad kan det vara annars?) Panik på jobbet, byxerna är så där äckligt lagom lösa och kliiga.

Kvälls mys med te och tända ljus är väl det enda positiva med hösten. Det är ju jäkligt äckligt ute annars, i natt vaknade jag upp av att det regnade något så fruktiansvärt på mina rutor. I morse chokades jag av att det regnade på diagonalen, och i eftermiddags. Det är ju pest men detta kalla snusk regnet! Nu ska jag drömma om södra breddgrader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0