100830

Ja tanken var att man skulle kunna sova i natt, får se hur det går med det. Lite nervös måste jag erkänna, 0625 går bussen. Sjukt tidigt, men jag kan nog sova på bussen. Schemat är inskrivet i nya almenackan, frukt innhandlat. Böcker behöver jag inte imorgon. Cykeln har fått nya lampor så jag är redo för äckel höstens snuckiga mörka mornar och eftermiddagar. Jag dricker en kopp te i ett oförskämt kallt sverige. Små ler åt höstens planer. En stor vindslägenhet väntas i det mörkaste snusket. Mys! Vi två ska flytta ihop, bygga upp ett hem. Jag blir som jag alltid blir, ni vet.

Jag har haft en helg i det mysigaste stadiet. Inget speciellt bara ett otroligt härligt utvecklande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0