101209

Härligare torsdag får man leta efter, solen skiner och snän är gudomligt vacker! Jag klarade dagens utmaning utan problem! Försöker hålla huvudet högt och en tro på att det blir ett positivt resultat! Det var härligt att knalla hemmåt, inte alls kallt och strålande solsken. En välbehövlig förmiddags lur och sen iväg på ett styrke-step pass. Step är inget för mig. Kass kordination, men jag var helt genom svett! Gött, styrke delen är min grej, gärna uthållighet också! Imorgon ska jag plocka fram dolda talanger, charm och korekt retorik. Ta vara på gubben Thurén och hålla tummarna. Så här vill vi ju inte ha det.



Tänk att det här otäcka...



..kan leda till något så vackert som det här







Underbart! Jag hade glömt av att visa upp våra fina glöggmuggar som invigdes på första advent! Finaste köpte dem till oss (eller mig antar jag eftersom jag promt ville ha speciella glöggmuggar :P ) på Järnia, riktigt bra pris och den håll värmen jätte bra!




Nu blir det en dusch, sen fram till staden för en fika med en mycket vacker bästa vän! Dagen kommer att avslutas med ett glas vin och spa-tunna! LÄNGTAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0