101222

Nu är jag föreläsnings fri ända till 10 januari (??) Jaja får kolla upp det längre fram! Nu ska jag knåpa ihop en hemtenta, isolera mig ett par dagar för att senare njuta av välbehövd ledighet! Jag har redan intagit soffläge efter en mysig fika med två vackra väninnor. Maten stod på bordet när jag kom hem! Hur lycklig blir man inte då?! SKa iväg till affären med mormor och morfar om en stund (vad ger jag mig in i ?!) Jaja helledig från alla måsten imorgon, pyssla hemma inför våran dagen-innan-jul-fest! Nästan 20pers ska in i lägenheten och knyta ihop ett julbord! Skojj!


Kommentarer
Postat av: sara

hej monica. :)



yes, det stämmer. älskar den filmen och musiken till. den är så fin!



hoppas du har en mysig jul!



ses snart. kramis!

2010-12-25 @ 18:02:19
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0