101228

Jag har avklarat massa familje-mys under juldagarna, det avr behövligt och efterlängtat. Det är med er jag kan va som jag är, härligt. Jag tänkte inte något på hemtentan som så taksamt trillade in dagen innan dopparedagen. Men nu är jag issolerad från omgivningen. Del ett av fyra är avklarad, snuddat vid del två tills det tog stopp. Klickade snabbt ner del fyra (EKONOMI!) Nu sliter jag med del fyra, kommit nästan halvägs i boken jag ska snvända mig av, många sidor kvar. Men jag tror att det blir bra! Efterlängtat kaffe besök förväntas trilla in när som. Tvättmaskinerna går för fullt där nere och ikväll blir det box´n kick!

Bättre uppdatering kommer när jag är klar med hemtentamen! tills dess förblir jag nog issolerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0