100210

"Tid är det enda man har" Jag vet inte riktigt vart det stämmer, jobba åttakommafemtimmar, träning plus dusch tvåtimmar, laga mat, städa, tvätta, diska. Vara social. Ska man vara social måste man göra iordning sig efter duschen, trött som jag är så vill jag gäran vara hemma tjugoettnollnoll. Då åter står väl två timmar som man kan vara social och man har hoppat alla nödvändiga hushållssysslor. Jag måste bli mer effektiv.

Ett otroligt obehagligt behag lade sig över min själ tidigt i morse. Vilka konstiga känslor man kan känna, givet vis har jag grubblat lite. För det är ju sådan jag är. Det blev massa onyttigt igår, nu får jag banne mig skärpa mig. En ny sorts vitaminkur är påväg nu, tydligen finns det något som man kan få brist på som gör en jätte trött om man tränar mycket. Vilket man skulle kunna säga att jag gör, det är så gött! Ni som inte känt på den känslan av att vilja gå iväg så otroligtg mycket borde skaffa rutin på det. Underbart! Mindre gött är det när man fikat toskakaka och massa kaffe. Det gör jag nog inte om. Men det var mega mysigt att träffa en god vän, hennes otroligt charmiga dotter och den pytte lilla lillebrorn. Han skrek massor men vad mysigt det var när han var lugn. Sin storasyster upp idagen! två charmiga trollungar!

En sida av mig njuter av all egentid jag har, en sida av mig bara skriker efter närhet. Efter massa funderande är det nog bra, jag måste lära mig att stå ut med mig själv. Hur konstigt låter inte det, men så är det. Jag får panik på mig själv. Jag vill bara bort och få bekräftelse, eller något liknande. Vet inte riktigt vad, får väl fundera ut det med. Fin ro och gör inget förhastat, intalar jag mig själv. Ne bara imrogon sen så känner jag mig lugnare igen! Fy vad hemskt det känns när mann erkänner sånt här. Jaja that´s me!

Imorgon fyller världens bästa pappa år! Det ska firas med årets första semla, och så gick det med mig skärpning. Hehe, får väl bli på fredag i stället! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0