100221-2

Jag har sytt och sytt och sytt idag. Terapi arbete var det, jag har gjort om och gjort bättre i omgångar. Så, har jag lite tur så ska den passa och då är det bara att lägga upp den när hon köpt skor. Känns riktigt bra, trött som ett as nu. Nu är det bara den som är lite besvärligare kvar, kul med utmaning! Långa samtal med mormor medans krampen i händerna kommer krypande. Väntar närsta söndag, om jag inte är för trött efter lördagens tjejfest! Imorgon är det måndag, en ny vecka att utvecklas och säga ifrån för att bli en starkare kvinna. Jag ska dessutom köpa massa blommor och ett par byxor har jag tänkt. Gymma som fasen och inte äta något som inte är bra för mig. Depp veckan får vara slut nu, " bara för att du mår dåligt så betyder det inte att du är dålig". Tusen tack för de orden!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0