100221

Jag glirder omkring, halvt medveten om vad som sker. Jag blev minst sju kilo visare igår, massa tårar fattigare och maskaran fans inte mer. Jag var glad, allt känndes kanon, mysigt och ja bra. Men så kort, för kort. Vad ska man säga? Femtio minuters promenad i snöstorm, höga drivor ledde till massa godis som tog slut. Mys i en bästa vänns soffa, R.E.N.T hade premiär i våra ögon. Den kommer att ses om och om igen! Maskaran försvan, näsan blev lite täpt. Så gripande, så vackert. Helt estetiskt tilltalande. Melodofestivalen, som jag älskar, känndes lite som en flopp. Del tävling ett var värdelös, teltävling två var så bra som det bara kan vara, igår var bara tveksamt. Men trevligt var det, proppmätt av onyttigheter och massa nya insikter. Nya mål, massa likheter. Nu ska jag sy lite på en balklänning, riktigt bra terapiarbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0