100108

Vad härligt med fredag, jag är helt slut i huvudet. Det är så sjukt mycket att lära sig och min guru slutar på torsdag. Vi har våra diskussioner, men skulle tydligen kunnat tro att vi varit gifta i 50 år. Inte mina ord. Men. Jag kan nog hålla med, riktigt kanon kille. Men. Vi är för lika, för många egna principer och en släng av autism eller liknande var. Men jag jobbar på att lära mig så mycket jag kan, det är fortfarande riktigt suddigt. I CAN DO IT! Nu ska det bli riktigt skönt att krypa ner i badkaret, efter ett riktigt hårt träningspass. Jag var riktigt sugen idag, igår var det mest för att jag skulle men idag var det as gött! Jag kunde knappt gå ner för trappan för bena skakade så! Wiiho, men imorgon är jag lite ledig fårn gymmet. I lite mer än en vecka har jag skjutit på en vilande tandvärk, tandläkar ångest! Men när man inte kan äta sitt favvo bröd på fredagar så får man ringa. Tre kvart senare låg jag i stolen. Jag hann knappt ladda upp någon ångest, riktigt bra. Synd att man inte kan ha vanliga kontroller på samma spontana sätt. Men ag hade inte hål, eller som jag trodde en spricka. Det var så enkelt och smärtfritt som det kan bli. Jag är nöjd, det bästa är att jag inte behövde betala. De drar ju lite pengar varje månad, vilket är det bästa jag någonsin godkänt! Trotts att jag nästan ångrade mig för att det var "helt jävla onödigt, de bara sniker pengar". Ne nu blir det bad och sen soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0